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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci5hZHRlbGxpZ2VudC5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4xMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

«ЕксперименТИ» випуск 6: як не стати жертвою обману та маніпуляцій

ЕксперименТИ

«ЕксперименТИ» в 6 випуску розповіли, як розпізнати обман та уникнути його. І з якого віку люди починають обманювати? Крім того, просто в ефірі «ЕксперименТИ» перевірили дію забороненого 25-го кадру. Чи легко обдурити мозок людини за допомогою цього прийому? Читайте в матеріалі.

саша коляда

Експеримент «25-й кадр»

«ЕксперименТИ» провели ризиковане дослідження і дізналися, як діє 25-й кадр на підсвідомість людини. Дія 25-го кадру досліджується вже понад півстоліття! А в більшості країн світу його використання заборонено в рекламі. «ЕксперименТИ» вирішили дослідити здатність мозку до екстреного навчання за допомогою 25-го кадру! За умовами експерименту один студент-хірург Київського медичного університету готувався до реальної операції, переглядаючи мультфільм з 25-м кадром! А інший вивчав підручники і консультувався у професорів протягом двох тижнів. Який же спосіб виявився дієвішим? І чи дійсно 25-й кадр здатний впливати на мозок людини? Дивіться результати цього небезпечного і сміливого експерименту в повному випуску програми.

эксперименты

Експеримент «Маршрутка»

«ЕксперименТИ» запустили в Києві експериментальну маршрутку з картковим терміналом, обладнану всіма зручностями. А ціна проїзду була на 30% вища за звичайну. Для оплати «ЕксперименТИ» створили особливу конструкцію, всередині якої було приховано 2 відеокамери, що зчитували всю інформацію про карти. Саме ці дані зазвичай використовують шахраї. Протягом шести годин експерименту в маршрутці проїхалося 23 пасажири. Причому більшість із них — молодь, яка частіше користується картками. Але дивно, що тільки троє пасажирів запідозрили шахрайство і подзвонили в поліцію!

эксперименты

Експеримент «Розбита ваза»

«ЕксперименТИ» перевірили реакцію українців на обман і несправедливість стосовно себе. В одному з магазинів ми повісили на одну з ваз цінник із захмарною цифрою — 25 000 гривень. І щойно хтось проходив повз, ми спеціально розбивали цю «цінну» річ. Чи відстоюватимуть українці свою невинуватість? У піддослідних було кілька варіантів дій: втекти з місця події, зізнатися в тому, чого вони не робили, або доводити свою невинуватість. На щастя, за результатами експериментів, більшість українців були готові відстоювати свою правоту! Не допускайте несправедливості!

Читайте також: Олександр Коляда розповів про експерименти Аша, Мілгрема та Хофлінга

Читайте більше цікавих новин у Viber та Telegram СТБ.

Video: «ЕксперименТИ» випуск 6: як не стати жертвою обману та маніпуляцій

ЕксперименТИ в 6 випуску розповіли, як розпізнати обман та уникнути його. Крім того, прямо в ефірі ЕксперименТИ перевірили дію забороненого 25-го кадру.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: